1. Home
  2. »
  3. طراحی سایت
  4. »
  5. تولید محتوای مناسب برای سایت
تولید محتوای مناسب برای سایت

تولید محتوای مناسب برای سایت

فهرست مطالب

ما در مقاله قبلی با عنوان چرا به وب سایت نیاز داریم به بررسی این موضوع پرداختیم که چرا به وبسایت نیازمندیم اما چیزی که بیشتر از داشتن یک سایت اهمیت دارد، انتقال پیام درست به مخاطب است، که این کار از طریق تولید محتوای مناسب برای سایت امکانپذیر است. یکی از سخت ترین مراحل در زمان پیاده سازی سایت ، تولید محتوای مناسب برای قسمت های مختلف سایت مانند صفحه اصلی ، درباره ما و … است. فرض کنید که با طراحی در مورد پیاده سازی سایت خود صحبت می کنید، بعد از توافقات اولیه اصلیترین چیزی که طراح از شما میخواهد، محتوای مورد نظر شماست. طراح بر اساس محتوایی که شما در اختیار او قرار میدهید می تواند شکل ظاهری صفحه شما را متصور شود و بهترین طراحی را برای آن ترسیم کند. اما

چرا محتوا پادشاه است؟

محتوا پادشاه است

این نقل قولی است که به بیل گیتس نسبت داده میشود و در واقع اهمیت محتوا را در عصر ارتباطات میرساند. شما بدون تولید محتوای مناسب، محتوایی که به درد مخاطبانتان بخورد نمی توانید در عرصه رقابت با رقیبانتان پیروز شوید. رقابتی سخت بین جایگاه یک و دوی گوگل. به طوری که فرق چشمگیری بین دیده شدن در جایگاه یک و جایگاه دوم گوگل وجود دارد. بنابراین شما باید بدانید که دقیقا مخاطبانتان چه میخواهند و متناسب با خواسته مخاطبانتان بهترین محتوا را تولید کنید

چگونه یک تولید محتوای مناسب برای سایت داشته باشیم؟

تولید محتوای مناسب قواعد و قوانینی دارد و مواردی هست که با رعایت آن میتوانید محتوای قابل قبولی را تولید و مخاطبین خود را از طریق مقالات جذب نمایید.

تولید محتوا برای صفحاتی مانند صفحه اصلی و درباره ما با مقالات متفاوت است

دقت کنید که تولید محتوا برای صفحاتی مانند صفحه اصلی و لندینگ پیج و … کاملا از تولید یک مقاله متفاوت است. در زمان تولید محتوا برای لندینگ پیچ و یا صفحات اصلی سایت شما لازم است که مخاطب خود را در زمان کمی به خود جذب کنید و تمام پیام خود را به شکل تیتر وار به مخاطب ارائه نمایید. در صورتی که در زمان تولید یک مقاله کاربر حوصله خواندن بیشتری دارد و برای رسیدن به هدف خود، متن های شما را دنبال میکند

انتخاب عنوان مناسب

انتخاب عنوان مناسب یکی از اصلیترین کارها در تولید محتوا است. هر چقدر که عنوان شما بهتر باشد بازدید کننده بیشتری را جذب خواهید کرد. اما از کجا بدانیم که عنوانی که انتخاب کرده ایم عنوان مناسبی است. یکی از راه های ابتدایی و ساده برای انتخاب عنوان مناسب ، تست کردن عناوین در گوگل است.

فرض کنید که میخواهید در مورد بهترین کفش موجود در بازار ایران مقاله ای بنویسید، بنابراین اولین عنوان که به نظر میرسد که مناسب است عنوان “بهترین کفش موجود در بازار ایران” است.

حال این عنوان را در گوگل سرچ کنید. و نتایج را مورد بررسی قرار دهید. به سادگی متوجه خواهید شد که چه عناوین بهتری را میتوانید انتخاب کنید. اما یکی از ویژگی های گوگل قسمتی است که به شما عنوانهای دیگری را پیشنهاد میدهد که تعداد سرچ بیشتری را دارد.

google related searches
پیشنهاد گوگل از سرچ یک عنوان مقاله

و شما میتوانید عنوان مناسبی را برای مقاله خود پیدا کنید.

متن محتوا

متن محتوا بیس و اصل تولید محتواست. این متن در مقالاتی که میخواهید تولید کنید میبایست شامل مقدمه، بدنه اصلی مقاله و نتیجه گیری باشد. این ساختار در لندینگ پیج ها و صفحه های اصلی سایت به صورت دیگری است و خیلی ساختار گفته شده را دنبال نمیکند.

نتیجه گیری

تولید محتوای مناسب برای سایت یک کار کاملا تخصصی است و برای به دست آوردن نتیجه بهتر لازم است که متخصص این حوزه به شما مشاوره تخصصی دهد. ولی همانطور که گفته شد. اصلی ترین دلیل تولید محتوای خوب جذب مخاطب است. با توجه به این موضوع اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که برای مخاطب جذاب باشد. شما توانسته اید بهترین محتوا را تولید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

لوگو اصلی

لطفا برای دریافت مشاوره فرم را پر کنید.‎

و یا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.